Пам'ятка викладачу


І. Викладачі – куратори академічних груп повинні:

  1. Видати зарахованим у ЦНТУ студентам групи їх облікові данні в системі ДО ЦНТУ – логіни, паролі, e-mail;
  2. Перевірити зарахування академічної групи на дистанційні курси, що вивчаються у поточному семестрі (через логін і пароль студента групи);
  3. Доповісти інспекторам ДО ЦНТУ про виявлені порушення;
  4. Консультувати студентів з приводу користування системою ДО ЦНТУ.

ІІ. Викладачі – лектори (як правило – автори дистанційних курсів), при роботі у асинхронному режимі повинні:

  1. Усередині кожного дистанційного курсу розмістити навчально-методичний комплекс, достатній для самостійного вивчення дисципліни студентом у асинхронному режимі. Постійно підвищувати рівень готовності курсу, модернізувати тощо.
  2. Забезпечити наявність в кожному курсі тестів з:
  • першого модульного контролю;
  • другого модульного контролю;
  • підсумкового контролю;
  • перевірки залишкових знань.
  1. Перед початком нового навчального семестру:
  • відрахувати зі своїх курсів групи студентів, що закінчили навчання;
  • зарахувати на свої курси (незалежно від рівня їх готовності) групи студентів, що вивчають ці курси.
  1. Керувати самостійною роботою студентів. Моніторити протягом семестру роботу студентів у асинхронному режимі на своїх курсах (вхід студента на курс, журнал оцінок тощо).
  2. Заповнювати форми Excel оцінки власних дистанційних курсів і роботи викладача в системі Moodle. Передавати заповнену форму модератору кафедри (у кінці вересня, перед початком весняного семестру).

ІІІ. Викладачі при роботі у синхронному режимі повинні:

  1. Усередині кожного свого дистанційного курсу надати інформацію про своє віртуальне робоче місце, що включає:
  • незмінне Інтернет-посилання на Інтернет-конференцію (як правило Zoom*), що періодично повторюється (у кожного викладача повинно бути тільки одне Інтернет-посилання для проведення всіх видів занять чи групових консультацій у синхронному режимі);
  • контактну інформацію для отримання індивідуальних консультацій в синхронному режимі (як правило Viber-контакт*).
  1. Проводити відповідно до розкладу занять:
  • відповідні форми занять, як правило у вигляді Zoom-конференцій;
  • консультації групові, як правило у вигляді Zoom-конференцій;
  • консультації індивідуальні (Viber, Zoom тощо);
  1. Відвідувати дистанційні заняття інших працівників кафедри за затвердженим кафедрою графіком взаємовідвідування занять;
  2. Допускати на заняття у дистанційному форматі:
  • інспекторів всіх рівнів для перевірки;
  • інших викладачів у разі проведення планового відкритого заняття.
Освітні підрозділи

Основні підрозділи