Відкриття «Літньої школи»-2019 на базі Кропивницького інженерного коледжу ЦНТУ (понеділок, 3 червня, початок об 11.00)


30 травня 2019

У понеділок, 3 червня в Кропивницькому інженерному коледжі Центральноукраїнського національного технічного університету відбудеться урочисте відкриття «Літньої школи»-2019.

 

Місце проведення: зал №19.

Початок об 11.00.

Організатори: Кропивницький інженерний коледж ЦНТУ, директор коледжу – Сторожук Микола Володимирович.

 

У 2013-14 навчальному році з ініціативи директора Кіровоградського машинобудівного коледжу Кіровоградського національного технічного університету та за підтримки керівництва міста й області стало можливим залучення учнів шкіл Кіровограда до знайомства з цікавими професіями галузі машинобудування. Реалізувалася дана ініціатива у проекті «Літня школа». Його учасники – восьмикласники на базі машинобудівного коледжу знайомилися з особливостями вищої інженерної (технічної або економічної) освіти через практичну, творчу та ігрову діяльність.

 

Організатори ставили перед собою мету створити для молоді школу нового формату з інтерактивними формами роботи, які передбачають дієвий підхід до професійного самовизначення, сприяють розумінню учнями зв'язку вибору професії із загальною проблемою прискорення соціально-економічного розвитку країни, формуванню життєво необхідної загальної компетентності підлітків.

 

3 червня стартує «Літня школа»-2019. Як і минулого року, вона виконує роль додаткової позаурочної форми роботи зі школярами, в основі якої - створення мотиваційного середовища для формування свідомого ставлення молоді до вибору майбутньої професії, реалізації свого покликання у житті, можливостей та талантів.

Програма роботи Літньої школи окрім занять професійного спрямування передбачає і поглиблене вивчення англійської мови, що сприятиме формуванню у підлітків мотивації щодо вивчення англійської мови за професійним спрямуванням.

30 восьмикласників міста Кропивницького стануть слухачами «Літньої школи»-2019 і готуватимуться до вільного професійного самовизначення, правильного вибору професії під час творчої пізнавальної діяльності.