Гуртожитки
Сьогодні Центральноукраїнський національний технічний університет це не тільки навчання, наукова діяльність, але і студентське життя. Як кажуть: «хто не жив у гуртожитку, той не був студентом». Університет має на своєму балансі 2 гуртожитки, які розташовані на території університету. Здобувачі проживають у кімнатах по два, три чоловіки згідно санітарних норм (6 м2 на 1 здобувача). Гуртожитки двох типів: блочного на 8 кімнат та секційного на 2 кімнати.
В гуртожитках створені всі умови для того, щоб здобувачі почувалися, як вдома. Кімнати укомплектовані необхідними меблями: ліжками, тумбочками, столом та стільцями. У кожному гуртожитку є комфортні вестибюлі, затишні кухні, санітарно-гігієнічні приміщення, пральня та кімната для самопідготовки.
На території студмістечка знаходяться їдальня та спортивні майданчики. У студмістечку проведено локальну комп'ютерну мережу з можливістю доступу до Інтернету.
При поселенні у гуртожиток адміністрація університету заключає договір зі здобувачем на право проживання у гуртожитку на період його навчання і видає йому спеціальний ордер, який є єдиною підставою для мешкання у даному жилому місці. В ордері зазначається номер гуртожитку та номер кімнати.
Розподіл місць у гуртожитку здійснює дирекція студмістечка. Вона разом із студентською радою гуртожитків та кураторами груп слідкують за порядком у гуртожитках протягом навчального року. На кожному поверсі (блоці) обирається староста, який(а) відповідає за порядок, додержання режиму проживання та стан майна гуртожитку, щоденного дотримання чистоти та тиші.
В кожному гуртожитку діє студентська рада, яка обирається на загальних зборах мешканців гуртожитків терміном на один рік і направляє студентські маси в русло активного життя. Студентські ради створені для залучення широкого активу до участі у виховній, спортивній, культурно-масовій роботі та поліпшення побутових умов проживання здобувачів у гуртожитках, а також для захисту прав здобувачів - мешканців гуртожитку. Про свою роботу студрада звітує на загальних зборах мешканців гуртожитків.
Загальна інформація
Інформація для внутрішньо переміщених осіб
“Кропивницький - наш спільний дім”
Громадська організація “Чистий аркуш розпочинає реалізацію проєкту, мета якого сприяти інтеграції та адаптації внутрішньо переміщених осіб шляхом організації заходів неформальної освіти та активностей, спрямованих на розвиток і посилення соціальної згуртованості в Кропивницькій громаді.
Проєкт передбачає реалізацію різноманітних ініціатив:
• індивідуальні сесії психологічної підтримки;
• тренінги з безпеки;
• надання першої домедичної допомоги;
• бесіди з репродуктивного здоров’я і планування сім’ї;
• майстер-класи з підготовки резюме;
• тренінги з розвитку підприємництва;
• тренінги з інформаційної грамотності;
• мовні клуби з вивчення української мови;
• організацію екскурсій містом.
Цільова авдиторія проєкту: ВПО, які проживають у Кропивницькій громаді та місцеві громадяни вікової категорії 30+ років.
Тривалість: квітень-серпень 2024 року.
Місце проведення: м. Кропивницький, вул. В. Перспективна, 3/5 (офіс ГО «Чистий аркуш»)
Реєстрація за посиланням: http://surl.li/rwmgs
Якщо залишилися запитання, будь ласка, звертайтеся за телефоном: (095) 558 3001
Реалізація цього проєкту стала можливою в межах програми “Єднання заради дії”, що втілюється IREX за підтримки Державного департаменту США. Вміст є виключно відповідальністю ГО “Чистий Аркуш” та необов’язково відображає погляди IREX та Державного департаменту США.
Теги: @yednanniazaradydii, @clearpaperngo
Стартує серія правопросвітницьких онлайн-заходів для підвищення обізнаності ВПО
Коли? Щовівторка і щочетверга.
О котрій? З 10:00 до 11:30.
На вас чекають виступи представників міністерств та громадських організацій про практичні можливості у різних сферах. Також ви матимете змогу поставити запитання. На них відповідатимуть працівники Офісу Омбудсмана.
Зареєструватися можна за посиланням
Перед початком заходу на Вашу електронну адресу відправлять детальну програму та посилання для підключення через Zoom.
Ініціатива реалізована за підтримки Благодійної організації «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» та Агентства ООН у справах біженців в Україні.
Якщо Ви маєте додаткові питання, зверніться на електронну пошту: polnikovaoksana79@gmail.com.
Завідувач - Слонь Антоніна Миколаївна
Гуртожиток блочного типу на 8 кімнат. Кімнати розраховані на двох і трьох чоловік. На кожному блоці: кухня, санвузол та кімнати гігієни. На першому поверсі знаходяться душові кімнати та актова зала.
Завідувач - Крилов Олександр Володимирович
Гуртожиток секційного типу на 2 кімнати. Кімнати розраховані на двох і трьох чоловік. У кожній секції санвузол та кімната гігієни. Кухня на кожному поверсі, а на першому поверсі знаходяться душові кімнати.
Перелік документів для поселення здобувачів в гуртожитки університету:
- Заява від здобувача на ім'я ректора Університету (якщо студент відноситься до однієї з пільгових категорій, це вказується у заяві, студент повідомляє про наявну пільгу бухгалтерію, завідуючого гуртожитком і паспортиста).
- Довідка з деканату (видається для поселення з зазначенням групи).
- Паспорт, копія паспорту 1, 3, 11 сторінки (якщо паспорт у вигляді ID-картки, копія паспорта та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про реєстрацію місця проживання).
- Копія ідентифікаційного коду.
- Медична довідка за формою 086-О;
- 2 фотокартки 3×4.
- Копія документів на пільгу (для пільгових категорій):
- сироти (діти, позбавлені батьківського піклування) - копія витягу з електронної обліково-статистичної картки дитини-сироти;
- діти, учасників бойових дій - копія посвідчення учасника бойових дій, копія свідоцтва про народження, копія довідки про безпосередню участь в АТО (ООС).
- При поселенні квитанція про сплату за проживання (оплата за 6 місяців).
- Угоди (заповнюються під час поселення).
- Ордер (видається під час поселення).
ПОРЯДОК
вселення здобувачів у гуртожитки Університету
1. Вселення здобувачів в Університетські гуртожитки здійснюється виключно на підставі заяви здобувача/-ки з 26.08.2024 р.
2. Проект наказу про поселення готує завідуючий гуртожитком та паспортист.
3. Якщо здобувач має пільгу, яка передбачає можливість безкоштовного проживання в гуртожитку, для вселення готується окреме подання, до якого додаються копії підтверджуючих документів:
- копія посвідчення учасника бойових дій батька/матері;
- свідоцтво про народження заявника,
- довідка про участь батька/матері в АТО (ООС) – для категорії «дитина учасника бойових дій».
Витяг з Єдиного реєстру дітей-сиріт та осіб, позбавлених батьківського піклування – для категорії «дитина-сирота»/«дитина, позбавлена батьківського піклування».
Перевірка повноти і достовірності наданих копій документів здійснюється комендантом гуртожитку.
4. Вселення здобувача на період літніх канікул (діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування) здійснюється на підставі заяви та подання деканату.