ЦНТУ на міжнародній літній школі з комплаєнс-менеджменту
ЦНТУ представляли декан економічного факультету Наталія ШАЛІМОВА (член керівного комітету проєкту – Steering Committee), завідувач кафедри аудиту, обліку та оподаткування Олена МАГОПЕЦЬ (член групи із забезпечення якості – Quality Assurance Team), заступник декана економічного факультету з навчально-методичної роботи Ірина СМІРНОВА, заступник декана економічного факультету з виховної роботи Ольга ПУГАЧЕНКО, заступник декана економічного факультету з наукової та міжнародної діяльності Ольга В'ЮНИК, доцент кафедри аудиту, обліку та оподаткування Галина НАЗАРОВА.
Цілями роботи Міжнародної літньої школи в Любліні з комплаєнс-менеджменту були поглиблення знань у сфері комплаєнс-менеджменту, розширення міжнародного академічного партнерства та підтримка розвитку сучасних курсів з комплаєнсу, етики, ESG і цифрової безпеки в українських ЗВО.
Від ЦНТУ у перший день роботи виступила Наталія ШАЛІМОВА, яка представила презентацію напрацювань на тему «Комплаєнс-аудит та регуляторна звітність». Другий день фокусувався на кіберкомплаєнсі (Jan Vašek (Університет хімічних технологій у Празі (VŠCHT Praha) презентував бізнес-гру з кібербезпеки та модерував воркшоп із методики її викладання. Anna Fomenko (Hochschule Wismar – University of Applied Sciences) провела тренінг з критичного читання літератури з комплаєнс акцентами та використання самооцінювання у викладанні комплаєнсу для викладачів та студентів). Третій день був присвячений етичним питанням: представниця Universidade Portucalense UPT, (Порту, Португалія) Susana Oliveira провела практичну сесію з побудови кодексу етики в університетах. Професор Ali Arnaout (Hochschule Wismar – University of Applied Sciences) розкрив тематику використання штучного інтелекту у викладанні комплаєнсу. Четвертий день поєднав теми сертифікації, управління якістю та маркетингового комплаєнсу. Susana Oliveira (Universidade Portucalense – UPT) залучила учасників до воркшопу щодо використання брендінгу у викладанні етичних норм в комплаєнсі. Michał Furmanek з Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie (WSPA) провів тренінг на тему: «Compliance in Marketing: When Values Are Confronted with Communication Objectives». П’ятий день включав підсумковий круглий стіл, обговорення результатів тижня та спільне планування подальших кроків у рамках проєкту.
Учасники відвідали інтеграційний центр Baobab, в якому надається всіляка допомога, підтримка та юридичний супровід переселенцям з України. Ознайомившись з роботою центру, хочемо висловити подяку польському народу та уряду за цю велику допомогу нашим співгромадянам.
Літня школа в Любліні стала не лише освітнім заходом, а й майданчиком для міжкультурного діалогу, практичного навчання та розвитку спільного бачення сучасної комплаєнс-освіти.
Попереду – нові етапи проєкту: розробка навчальних матеріалів, підготовка спільного E-book, пілотування та інтеграція новітнього дисципліни «Комплаєнс-менеджмент» до освітніх програм українських партнерів.
*Проєкт фінансується Європейським Союзом. Висловлені думки та погляди є лише особистими думками авторів і не обов’язково відображають позицію Європейського Союзу чи Виконавчого агентства з освіти та культури ЄС (EACEA). Європейський Союз та EACEA не несуть відповідальності за ці погляди