Підсумки навчального року: фінальне засідання Вченої ради ЦНТУ


01 липня 2025
26 червня в Центральноукраїнському національному технічному університеті відбулося підсумкове у 2024–2025 навчальному році засідання Вченої ради.

Традиційно засідання розпочалося з вручення відзнак. Почесними грамотами університету нагороджено ювілярів ЦНТУ: Миколу Сухомлина, Віру Зеленкову, Людмилу Майко, Сергія Плєшкова та Володимира Ковальова. Останнього привітав також начальник управління молоді та спорту Кіровоградської ОВА Андрій Щетина, вручивши почесну грамоту обласної адміністрації та нагрудний знак «З добром до людей».

Нагрудним знаком МОН України «Відмінник освіти» відзначено декана факультету будівництва, транспорту та енергетики Олега Бевза. Також відзначено спортивні здобутки колективу ЦНТУ: за результатами комплексних змагань серед викладачів та співробітників перше місце посіла команда агротехнічного факультету, друге – економічного, третє – факультету будівництва, транспорту та енергетики.

Благодійний фонд «Мачок» передав подяку колективу Центральноукраїнського національного технічного університету за активну волонтерську діяльність та всебічну підтримку Збройних Сил України. Університет висловлює щиру вдячність за довіру та відзнаку, а також запевняє у готовності й надалі долучатися до ініціатив, що допомагають наблизити нашу спільну перемогу.

У межах порядку денного виконувачка обов’язків голови студентського самоврядування Дар’я Бондар прозвітувала про діяльність органу протягом навчального року. Подяками та грамотами було нагороджено представників студентського самоврядування і профкому студентів за активну участь у житті університету.

Проректор з науково-педагогічної роботи Андрій Кириченко представив результати акредитації освітніх програм усіх рівнів та завдання на наступний навчальний рік.

Проректор з наукової роботи та міжнародних зв’язків Андрій Тихий проаналізував рейтингові показники університету та окреслив шляхи створення рейтингу виконаної у 2024/2025 навчальному році наукової роботи НПП, кафедр та факультетів.