Оксфордські дебати в ЦНТУ з доброчесності та антикорупції
Перед початком дебатів здобувачі вищої освіти прослухали лекцію про наслідки корупції та підходи до боротьби з нею. Після цього було сформовано дві команди:. Сторону пропозиції, яка відстоювала необхідність суворої відповідальності, представили студенти механіко-технологічного факультету Артур Довлатбекян (ОПП «Комп’ютерні науки»), Ілля Манько (ОПП «Кібербезпека та захист інформації») та Артем Завалай (ОПП «Комп’ютерна інженерія»). Сторону опозиції, що наголошувала на пріоритеті просвітництва, представляли студенти економічного факультету Іванна Сторожук і Карина Люлько (ОПП «Менеджмент») та Дар’я Кустова (ОПП «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг»).
Суддівську колегію склали викладач курсу Офісу доброчесності НАЗК «Антикорупція та доброчесність» Олександр Доренський, юристконсульт університету Галина Петрук та уповноважений із питань запобігання та виявлення корупції Олександр Сербул.
Дебати стали майданчиком для практичного закріплення знань і навичок здобувачів, а також показали, як теоретичні положення перетворюються на реальні аргументи.
Проведення дебатів як практичного заняття із залученням фахівців-практиків стало прикладом практичного підходу до формування у здобувачів вищої освіти компетентностей доброчесності та антикорупції. Такі формати занять дозволяють майбутнім фахівцям і засвоювати матеріал, і відпрацьовувати важливі софтскіли.
Курс «Антикорупція та доброчесність» інтегрований у 13 бакалаврських програм ЦНТУ як обов’язкова освітня компонента. ЦНТУ, як учасник проєкту «Прозорі університети», одним із перших виконав вимоги НАЗК щодо підготовки викладачів-антикорів і впровадження дисципліни в освітній процес. Викладання супроводжується вхідним і вихідним опитуванням студентів, а викладачі звітують про хід і результати курсу.