075 Маркетинг


Під час навчання за спеціальністю 075 «Маркетинг» студенти вивчають основи маркетингу, методи прогнозування та дослідження ринку, технології розробки маркетингових планів, інструменти цифрового маркетингу, основи економіко-математичного моделювання маркетингових процесів, логістики, методики здійснення товарної політики, політики просування, рекламної кампанії тощо. Випускники спеціальності 075 «Маркетинг» отримують навички вирішувати завдання, пов’язані з діагностично-аналітичною, планово-прогнозною діяльністю та управлінням маркетингом на підприємствах, в установах та організаціях. Можуть працювати в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності на посадах керівників підрозділів маркетингу, підрозділів з реклами та зв’язків з громадськістю, науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва, менеджерів з питань комерційної діяльності та управління, аналізу та реклами, фахівців у сфері маркетингу, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності. Студентоцентроване предметно-орієнтоване навчання для формування нового покоління фахівців з маркетингу, які обирають роботу залежно від власних уподобань, максимальна адаптація випускників до майбутньої роботи за фахом.