241 Готельно-ресторанна справа


Бакалавр зі спеціальності 241 « Готельно-ресторанна справа» здатний займати такі посади:
- Фахівець з готельного обслуговування; 
- Фахівець зі спеціалізованого обслуговування; 
- Фахівець із спеціального обслуговування; 
- Фахівець з організації дозвілля; 
- Організатор туристичної і готельної діяльності; 
- Помічники керівників; 
- Менеджер (управителі) в торгівлі, готелях та закладах ресторанного господарства; 
- Менеджер (управитель) у готелі; 
- Менеджер (управитель) ресторану; 
- Менеджер (управитель) кафе (бару, їдальні); 
- Менеджер (управитель) підприємства з приготування і постачання готових страв; 
- Фахівець із гостинності в місцях розміщення (готелі, туристичні комплекси та ін.); 
- Фахівець з готельної справи; 
- Фахівець із ресторанної справи; 
- Керівник малих підприємств-готелів та закладів ресторанного господарства без апарату управління.

Після закінчення навчання бакалавр набуває вміння: аналізувати сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності та рекреаційного господарства, розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, аналізувати, інтерпретувати і моделювати на основі існуючих наукових концепцій сервісні, виробничі та організаційні процеси готельного та ресторанного бізнесу, організовувати процес обслуговування споживачів готельних та ресторанних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки, застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами готельних та ресторанних послуг, здійснювати підбір технологічного устаткування та обладнання, вирішувати питання раціонального використання просторових та матеріальних ресурсів, розробляти нові послуги (продукцію), використовуючи сучасні технології виробництва та обслуговування споживачів, застосовувати сучасні інформаційні технології для організації роботи закладів готельного та ресторанного господарства, здійснювати ефективний контроль якості продуктів та послуг закладів готельного і ресторанного господарства,  визначати та формувати організаційну структуру підрозділів, координувати їх діяльність, визначати їх завдання та штатний розклад, вимоги до кваліфікації персоналу, організовувати роботу в закладах готельного і ресторанного господарства, відповідно до вимог охорони праці та протипожежної безпеки, розуміти економічні процеси та здійснювати планування, управління і контроль діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу, виконувати самостійно завдання, розв’язувати задачі і проблеми, застосовувати їх в різних професійних ситуаціях та відповідати за результати своєї діяльності, аргументовано відстоювати свої погляди у розв’язанні професійних завдань при організації ефективних комунікацій зі споживачами та суб’єктами готельного та ресторанного бізнесу, презентувати власні проєкти і розробки, аргументувати свої пропозиції щодо розвитку бізнесу, діяти у відповідності з принципами соціальної відповідальності та громадянської свідомості, розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави, розуміти і реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні, зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.

Матеріально-технічна база навчальної лаборатopiï готельно-ресторанної справи включає аудиторії (кімнати), облаштовані для проведення практичних та лабораторних занять, семінарів, тренінгів, круглих столів, майстер-класів тощо. Навчальна лабораторія готельно-ресторанної справи на окремі локації: ресторанного обслуговування, технлогії приготування і готельного обслугвування. Приміщення забезпечені сучасним комп’ютерним та мультимедійним обладнанням. У навчальному процесі використовуються комп’ютерні класи зі спеціалізованими пакетами прикладних програм кафедри економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи, а також інших кафедр університету. 
Практичні заняття проходять на базах ресторанів, готелів  та баз відпочинку нашого міста, держави та закордоном.
Наші партнери:готелі «Reikartz Кропивницький», «Марія», «Скіфія», готельно-ресторанний комплекс «Козацька Застава»; кафе та ресторани: «Східний куток», «Ваніль», «Прага», «Твоя Варенична», «Піца 32 см», «Пекоріні», «Козацька Застава», «Гаштет», «Рейкордс», «Дві кави».
Підготовка майбутніх фахівців передбачає оволодіння професійними знаннями з економіки, технології та організації готельного та ресторанного господарства, інформаційних технологій в готельно-ресторанній справі, опанування іноземних мов та інших дисциплін.  Упродовж усього навчального процесу здійснюється ефективне поєднання теорії і практики. Основний акцент при навчанні робиться на практичних аспектах готельно-ресторанного бізнесу (на реальних прикладах діючих закладів нашого міста, держави та закордоном (Німеччина, Польша)). Щотижня студенти мають змогу відточувати свої практичні навички, набуваючи фахового досвіду в ресторанних і готельних закладах міста. Заняття ведуть професіонали-практики, фахівці з ресторанного консалтингу, готельного бізнесу та туризму. Реалізовано сучасний підхід до навчального процесу. Програма орієнтована на підготовку фахівців готельно-ресторанного бізнесу, здатних впроваджувати еко-френдлі технології в галузі. Підготовка фахівців готельно-ресторанного бізнесу проводиться з вивченням технологій штучного інтелекту і використання чат-ботів.

Бакалаврів з готельно-ресторанної справи готує кафедра економіки, підприємництва та готельно-ресторанної справи.
Наші контакти: https://ekonomika.kntu.kr.ua/, (095) 717-49-09




Вступ 2024