EUCompliance4UA (українська версія)


Erasmus+ Capacity Building Projects in the Field of Higher Education with Ukrainian Partners
Проєкти Програми ЄС Еразмус+ у сфері вищої освіти за участі партнерів з України
Calls for proposals/ переможці конкурсів 2022-2027

Проєкти переможці конкурсу 2024 р.

Назва проєкту та № проекту

Впровадження європейського підходу комплаєнс-менеджменту у вищій освіті України

101179706

Коротка назва проєкту:

EUComplianceM4UA

Тип проєкту:

ERASMUS-EDU-2024-CBHE-STRAND-1

ERASMUS-LS

Пріоритет:

  • Розбудова потенціалу у вищій освіті
  • Стале зростання та робочі місця
  • Сприяння цифровій трансформації
  • Соціальна справедливість і процвітання
  • Розширення прав і можливостей людей через освіту та навички
  • Сильніша Європа у світі - активніша роль

Тривалість проєкту: 24 місяці

Програма фінансування ЄС: Програма Еразмус+, Розбудова потенціалу

Neighbourhood, Development and International Cooperation Instrument

Міжнародний договір: Рамкова угода (Міжнародний договір) між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств, ратифікована Верховною Радою України із заявою Законом від 03.09.2008 р. № 360-VI ( 360-17) – зареєстрований проєкт Міжнародної технічної допомоги ЄС Україні

Сума гранту програми Еразмус+ (CBHE): 396862,88 €

Цільові групи:

1. Викладацький склад закладів вищої освіти. Проєкт забезпечить проведення тренінгів та вебінарів з можливістю ознайомитися з європейськими підходами з комплаєнс-менеджменту, що підвищить їхню кваліфікацію та рівень знань, а також сприятиме професійному розвитку викладачів університетів через доступ до актуальних та передових знань у цій сфері. Зміцнення методологічної бази з комплаєнс-менеджменту, надане проектом, сприятиме створенню більш сучасних та актуальних навчальних програм і методів викладання.

2. Студенти магістратури. Студенти матимуть можливість отримати нові, актуальні знання та практичні навички з комплаєнс-менеджменту, що покращить їхні перспективи на ринку праці та можливості кар'єрного розвитку у вимогливому бізнес-середовищі після закінчення навчання. Впровадження європейського підходу надасть студентам можливість вивчати та використовувати міжнародний досвід у сфері комплаєнс-менеджменту, що розширить їхній глобальний світогляд з урахуванням особливостей спільного ринку праці та законодавства.

3. Менеджери та власники бізнесу, які отримають підвищення кваліфікації та сучасні знання у сфері комплаєнс-менеджменту. Актуальні знання про інноваційні практики комплаєнс-менеджменту дозволять керівникам та власникам бізнесу вдосконалити свої управлінські стратегії та підвищити ефективність бізнес-процесів. Знання та практичні навички, отримані в ході навчання, сприятимуть впровадженню та оптимізації комплаєнс-систем у власних компаніях, що підвищить їх ефективність та конкурентоспроможність на національному та зовнішніх ринках, забезпечить відповідність бізнесу міжнародним стандартам та регуляторним нормам, що, в свою чергу, сприятиме залученню клієнтів та інвесторів.

Отримувач гранту:

Назва: Університет прикладних наук, технологій, бізнесу та дизайну Вісмар

Країна: Німеччина

веб-сайт: https://www.hs-wismar.de/

Координатор: Алі Арнаут

Координатор: Алі Арнаут

ali.arnaout@hs-wismar.de   

Проєктний менеджер: Анна Фоменко

Проєктний менеджер: Анна Фоменко

anna.fomenko@hs-wismar.de   

Партнерство (партнери з країн-членів та країн-партнерів Програми):

  • Португальський університет ім. Інфанта Д. Енріке
  • Хіміко-технологічний університет в Празі
  • Вища школа підприємництва та адміністрації в Любліні

​Партнерство (партнери з України):

  • Центральноукраїнський національний технічний університет
  • Ізмаїльський державний гуманітарний університет
  • Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
  • Донецький державний університет внутрішніх справ
  • Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

Асоційований партнер:

  • Громадська організація "Професійна мережа менеджерів освіти та науки України"

Мета та завдання проєкту: Основна увага проекту зосереджена на впровадженні європейського підходу до комплаєнс-менеджменту зі стратегічною метою підвищити рівень академічної доброчесності, міжнародного менеджменту, підприємництва, ділової етики та правових аспектів у менш досвідчених українських ЗВО. Метою проекту є вдосконалення механізмів викладання та оцінювання у закладах вищої освіти з акцентом на забезпеченні якості, управлінні, боротьбі з хабарництвом, інновації відповідно до стандартів ЄС у сфері комплаєнсу.

Завдання проєкту полягають у наступному:

1. Вдосконалення методів викладання. Проєкт спрямований на вдосконалення механізмів викладання та оцінювання, забезпечення якості, управління та інновацій в українських ЗВО шляхом інтеграції європейської методології комплаєнсу.

2. Підвищення доступності освіти у сфері комплаєнсу. Підвищення доступності та якості освіти з комплаєнс-менеджменту у сфері підприємництва, менеджменту та права в українських ЗВО для сприяння адаптації до вимог європейського ринку праці.

3. Сприяння стабільності працевлаштування випускників українських університетів. Забезпечити стабільність можливостей працевлаштування для випускників українських університетів в умовах європейської інтеграції та глобалізації за допомогою комплаєнс-компетенцій.

4. Сприяння цифровій трансформації. Сприяти цифровій трансформації у викладанні комплаєнс-менеджменту в українських партнерських ЗВО за допомогою інноваційних інструментів, таких як електронні книги, подкасти, відео та рішення для гейміфікації.

Напрями діяльності за проєктом:

1. Покращення можливостей та спроможності академічного персоналу щодо викладання та досліджень в сфері комплаєнс-менеджменту

  • Оновлення контенту ЄС для підвищення кваліфікації викладачів українських ЗВО відповідно до досвіду ЄС та умов України
  • Розробка та впровадження навчальної програми ЄС на тему «Вступ до освіти з комплаєнс-менеджменту в ЄС: інновації та міждисциплінарні підходи»
  • Проведення 4 онлайн вебінарів (загалом 8 днів) з комплаєнс-менеджменту (аспекти управління, економіки, підприємництва, права та ділової етики)
  • Розробка 4 навчальних програм та заходів в рамках літньої школи ЄС «EUComplianceM4UAmethods», присвячених методам викладання ЄС у сфері комплаєнс-менеджменту
  • Проведення літньої школи ЄС «EUComplianceM4UAmethods» з методики викладання в ЄС у сфері комплаєнс-менеджменту (аспекти менеджменту, економіки, підприємництва, права та ділової етики)
  • Організація фінальної міжнародної конференції проекту

2. Розробка 5 курсів для студентів магістратури українських ЗВО для підвищення рівня компетенцій, навичок та потенціалу працевлаштування, а також посібника для студентів магістратури «Комплаєнс-менеджмент»

3. Створення відкритої мікросертифікованої короткострокової програми з комплаєнс-менеджменту для бізнес-менеджерів з метою забезпечення кращої відповідності потребам ринку праці

4. Сприяння цифровій трансформації у викладанні комплаєнс-менеджменту в Україні (партнерські вищі навчальні заклади):

  • Створення вступного навчального відео для демонстрації європейського досвіду в галузі комплаєнс-менеджменту
  • Створення каналу EUComplianceM4UA на YouTube
  • Розробка Futurebook (електронної книги) «Комплаєнс-менеджмент» для студентів магістратури (англійською та українською мовами)
  • Створення 5 університетських подкаст-студій
  • Розробка освітніх подкастів про комплаєнс в Україні
Очікувані результати:

1. Розвинутий потенціал академічного персоналу у сфері комплаєнс-менеджменту: викладання, тренінги та дослідження

  • Навчальна програма ЄС «Вступ до освіти з комплаєнс-менеджменту: інноваційні та міждисциплінарні підходи»; загалом пройдуть підготовку 28 представників ЗВО з ЄС та України
  • 4 онлайн вебінари (загалом 8 днів) з комплаєнс-менеджменту; пройдуть підготовку 25 представників ЗВО України
  • Літня школа ЄС «EUComplianceM4UAmethods» з методів викладання ЄС у сфері комплаєнс-менеджменту; 33 представники партнерських ЗВО пройдуть навчання
  • Фінальна міжнародна конференція проєкту; загалом 28 представників ЗВО з ЄС та України приймуть участь
  • Буде видано 161 внутрішній сертифікат після всіх навчальних та тренінгових заходів
  • Прийняття 1 пропозиції щодо впровадження підходів комплаєнс-менеджменту в українській вищій освіті

2. Розробка інноваційних курсів з комплаєнс-менеджменту для студентів магістратури

  • 5 силабусів (англійською та українською мовами) для курсів
  • 5 курсів для студентів магістратури, включаючи навчальні матеріали, цифрове відео та електронний навчальний контент
  • Посібник для студентів магістратури «Комплаєнс-менеджмент»
  • Приблизно 150 студентів на магістерському рівні пройдуть навчання

3. Сертифікований професійний розвиток у сфері комплаєнс-менеджменту

  • Одна відкрита мікросертифікована короткострокова програма з комплаєнс-менеджменту для бізнес-менеджерів, що включає навчальні матеріали, цифрове відео та електронний навчальний контент
  • Близько 100 бізнес-менеджерів пройдуть навчання за цією програмою

4. Цифрові ресурси та мультимедійні засоби для навчання комплаєнс-менеджменту

  • Вступне навчальне відео для демонстрації європейського досвіду у сфері комплаєнс-менеджменту
  • Електронна книга (Futurebook) «Комплаєнс-менеджмент» (англійською та українською мовами)
  • Канал EUComplianceM4UA на YouTube
  • 5 університетських подкаст-студій
  • 25 освітніх подкастів про комплаєнс
Координатор проєкту від України – національний координатор: 

Назва: Центральноукраїнський національний технічний університет

веб-сайт: https://kntu.kr.ua/

Відповідальна особа:

Наталія Шалімова

декан економічного факультету

e-пошта: nataliia.shalimova@gmail.com   

Партнери з України:

Назва:  Донецький державний університет внутрішніх справ

веб-сайт: https://dnuvs.ukr.education

Відповідальна особа:

Єгор Назимко

перший проректор

e-пошта:nazumuch@ukr.net

Назва: Ізмаїльський державний гуманітарний університет

веб-сайт: http://idgu.edu.ua/

Відповідальна особа:

Микола Каплієнко

директор відділу міжнародного співробітництва та інфраструктурного розвитку

e-пошта: vms.idgu@ukr.net   

Назва: Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

веб-сайт: https://www.hneu.edu.ua/

Відповідальна особа:

Олександра Гронь

доцент кафедри міжнародних економічних відносин та безпеки бізнесу

e-пошта: оleksandra.gron@hneu.net   

Назва: Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна

веб-сайт: https://karazin.ua/en/  https://uepa.karazin.ua/en/

Відповідальна особа:

Марина Васильєва

заступник директора Навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія»

e-пошта: marynavasylieva@karazin.ua  

Асоційований партнер:

Назва: Громадська організація "Професійна мережа менеджерів освіти та науки України"

веб-сайт:  https://pnrm.org/

Відповідальна особа:

Вікторія Гура

голова правління громадської організації

e-пошта: viktoriyagura2016@gmail.com   

Застереження ЄС
«Фінансується Європейським Союзом. Однак висловлені погляди та думки належать виключно автору(ам) і не обов’язково відображають погляди Європейського Союзу чи Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів та культури (EACEA). Ні Європейський Союз, ні EACEA не несуть відповідальності».