Підвищення обізнаності викладачів кафедри КбПЗ щодо забезпечення академічної доброчесності


17 квітня 2024

Викладачі кафедри кібербезпеки та програмного забезпечення Олексій СМІРНОВ, Олександр ДОРЕНСЬКИЙ та Тетяна СМІРНОВА 6 березня 2024 року прийняли участь у онлайн-вебінарі «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи», який був організований Національним університетом «Запорізька політехніка». Метою вебінару було підвищення обізнаності учасників щодо проблем забезпечення академічної доброчесності, ознайомлення з перспективами розвитку національного законодавства України у цій сфері, а також обговорення сучасних викликів та можливостей, які виникають на перетині академічної доброчесності та розвитку штучного інтелекту.

Вебінар спрямовано на формування глибокого розуміння важливості дотримання академічної доброчесності у науковій та освітній діяльності.

Модератором виступила Олена СКУЙБІДА, к.т.н., доцент, начальниця відділу перспективного розвитку, ліцензування, акредитації та якості освіти.

Спікерами були:

– Іван НАЗАРОВ, д.юр.н., професор, заступник голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти «Проблеми застосування та вдосконалення законодавства щодо забезпечення академічної доброчесності».

– Володимир БАХРУШИН, д.ф.-м.н., професор НУ «Запорізька політехніка», член Національної команди експертів з реформування вищої освіти «Навіщо потрібна академічна доброчесність?».

– Євген НІКОЛАЄВ, директор Аналітичного центру «ОсвітАналітика» Університету Грінченка «Актуальні виклики для академічної доброчесності на початку 2024 року».

– Руслан КУЛИКОВСЬКИЙ, к.т.н., доцент, проректор НУ «Запорізька політехніка» «Генеративний штучний інтелект та академічна доброчесність. Світові тенденції».

Результати навчання заключаються у наступному:

знати основні принципи та норми академічної доброчесності, застосовувати їх у науковій та освітній діяльності
розуміти положення та вимоги законодавства у сфері академічної доброчесності, інтерпретувати їх у контексті власної професійної діяльності
виявляти потенційні ризики та можливості застосування штучного інтелекту з огляду на питання забезпечення академічної доброчесності
бути активним учасником спільноти, що підтримує та розвиває принципи академічної доброчесності.

За результатами вебінару викладачі кафедри пройшли тестування та отримали сертифікат 0,5 ЄКТС.