Пам'ятка викладачу
І. Викладачі – куратори академічних груп повинні:
- Видати зарахованим у ЦНТУ студентам групи їх облікові данні в системі ДО ЦНТУ – логіни, паролі, e-mail;
- Перевірити зарахування академічної групи на дистанційні курси, що вивчаються у поточному семестрі (через логін і пароль студента групи);
- Доповісти інспекторам ДО ЦНТУ про виявлені порушення;
- Консультувати студентів з приводу користування системою ДО ЦНТУ.
ІІ. Викладачі – лектори (як правило – автори дистанційних курсів), при роботі у асинхронному режимі повинні:
- Усередині кожного дистанційного курсу розмістити навчально-методичний комплекс, достатній для самостійного вивчення дисципліни студентом у асинхронному режимі. Постійно підвищувати рівень готовності курсу, модернізувати тощо.
- Забезпечити наявність в кожному курсі тестів з:
- першого модульного контролю;
- другого модульного контролю;
- підсумкового контролю;
- перевірки залишкових знань.
- Перед початком нового навчального семестру:
- відрахувати зі своїх курсів групи студентів, що закінчили навчання;
- зарахувати на свої курси (незалежно від рівня їх готовності) групи студентів, що вивчають ці курси.
- Керувати самостійною роботою студентів. Моніторити протягом семестру роботу студентів у асинхронному режимі на своїх курсах (вхід студента на курс, журнал оцінок тощо).
- Заповнювати форми Excel оцінки власних дистанційних курсів і роботи викладача в системі Moodle. Передавати заповнену форму модератору кафедри (у кінці вересня, перед початком весняного семестру).
ІІІ. Викладачі при роботі у синхронному режимі повинні:
- Усередині кожного свого дистанційного курсу надати інформацію про своє віртуальне робоче місце, що включає:
- незмінне Інтернет-посилання на Інтернет-конференцію (як правило Zoom*), що періодично повторюється (у кожного викладача повинно бути тільки одне Інтернет-посилання для проведення всіх видів занять чи групових консультацій у синхронному режимі);
- контактну інформацію для отримання індивідуальних консультацій в синхронному режимі (як правило Viber-контакт*).
- Проводити відповідно до розкладу занять:
- відповідні форми занять, як правило у вигляді Zoom-конференцій;
- консультації групові, як правило у вигляді Zoom-конференцій;
- консультації індивідуальні (Viber, Zoom тощо);
- Відвідувати дистанційні заняття інших працівників кафедри за затвердженим кафедрою графіком взаємовідвідування занять;
- Допускати на заняття у дистанційному форматі:
- інспекторів всіх рівнів для перевірки;
- інших викладачів у разі проведення планового відкритого заняття.